Sunday 24 April 2011

penatnya badan....



Macam baru terasa penat badan ku semenjak rehat selama 1 jam tadi aduhh..selama ni 1 minggu tanpa rehat aku rasa kan asik kerja..kerja..kerja..baru aku rehat tadi dari jam 3.30 p.m-4.30 p.m..aku rasa kan macam aku tido selama 8 jam oh aduhh lena itu pan aku tido di kacau boleh-bolehnya org tu tido di tepi ku sambil mengoyang-goyangkn kaki ku agar aku bagun sekali lihat dia ikut sekali tido aduhh..aku suruh kejut kan aku pada pukul 4.30p.m malah dia ikut pulak tido aduii..jadual ku selama 1 minggu ni sungguh penuh penat aku rasa...ini lah aku rasakan besarnya tanggungjawab seorang abah(bapak)yang d ambil ahli oleh seorang abang..bapak aku asik sibuk je dengan mentrinya jadi terpaksa la aku yang ambil ahli tmptnya berat aku rasa kerjanya ni yang d jalankan..sungguh gigihnya bapak ku ...

Dari jam 7.00am dah bagun hantar adik p sekolah abis 2 pulang dari sekolah hantar lagi adik paling kecik p rumah baby siter..baru lah pulang mandi besiap apa semua jam 8.00am dah turun p kerja sampai lah jam 5.00pm abis tu dah sampai rumah kemas-kemas masak itu ini jam 6.45 dah gerak p besukan lagi..plg jam 10.00pm cuci pakain lagi smpi la jam 11.00pm baru abis..ni malam lah aku rasa tenang sikit sebab x p besukan lagi aduii..3 hari ni aku rasa nak rehat cukup2..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...